Служба контролю

Мета, нормативна база, портрет працівника

Основна мета створення Служби контролю громадського транспорту:

  • Перевірка і контроль за оплатою проїзду пасажирів та перевезення багажу;
  • Накладання на пасажирів штрафів і стягування їх у встановленому порядку за порушення цих правил;
  • Контроль за дотриманням правил поведінки пасажирів у громадському транспорті;
  • Контроль виконання працівниками авто та електротранспорту правил перевезення та обслуговування пасажирів;
  • Перевірка правильності оформлення водіями встановленої документації, а також дотримання графіків руху.
  • Контроль утримання транспорту в належному санітарно-технічному стані.
  • Контроль перевізника на наявність інформаційної та нормативно-правової документації в транспортному засобі.

Нормативно-правова база роботи контролера:

  • Кодекс України про адміністративні правопорушення;
  • Закон України “Про автомобільний транспорт”;
  • Закон України “Про міський електричний транспорт”;
  • Закон України “Про дорожній рух”; Постанова КМУ від 23 грудня 2004 року №1735 “Про затвердження Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом”;
  • Постанова КМУ від 18 лютого 1997 р. N 176 “Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту”;
  • Перелік категорій громадян, які мають право на пільговий проїзд у громадському транспорті;

Портрет працівника служби контролю громадського транспорту:

  • Громадянин України віком 30-55 років;
  • Ввічливий, вихований, охайний, старанний, комунікабельний, компетентний;
  • Зі знанням відповідних ЗУ та порядку перевезення пасажирів громадського транспорту;
  • Уніформа, валідатор контролера, відеокамера спостереження з відеофіксацією, GPS-трекер, посвідчення, жетон.