Поширені запитання

 1. Що таке е-квиток?

Електронний квиток (або транспортна картка) - пластикова картка з безконтактним чіпом, завдяки якій можна розраховуватися за проїзд безготівковим способом у міському громадському транспорті м. Житомира.

 

2. Не надійшли кошти на картку. Що робити?

Зазвичай, поповнення здійснені через термінали самообслуговування та інтернет, зараховуються на картку протягом доби-двох (залежить від вчасності оновлення валідаторів). Якщо цього не відбулося, варто звернутися до техпідтримки для перевірки надходження платежу на картку.

 

3. Не поповнюється картка через інтернет та термінали самообслуговування.

Наразі, є обмеження на кількість онлайн поповнень. Поповнити картку через термінали самообслуговування та інтернет можливо раз на добу-дві. Обов'язковою умовою є активація попереднього поповнення в транспорті. Активація поповнення відбувається під час оплати поїздки у транспорті не раніше ніж через добу, після поповнення.

У випадку, якщо Ви не можете поповнити картку більше 3 діб зверніться до служби підтримки.

 

4. Де та коли можна придбати е-квиток у місті Житомир?

Е-квиток можна придбати у точках продажу, адреси та графіки роботи точок продажу. Для цього не потрібно жодних документів.

 Після придбання е-квитка, касир видасть Вам чек, у якому буде зазначено суму поповнення, термін дії пакету послуг та номер вашої транспортної картки. Чек потрібно зберігати до закінчення терміну дії поточного пакету послуг.

ВАЖЛИВО! Учень/cтудент/громадянин може оплачувати виключно за власну поїздку. При перевірці контролером учень/cтудент/громадянин повинен пред’явити власний е-квиток (для учнів/студентів додатково пред'явити учнівський/студентський квиток).

 

 5. Як дізнатись номер е-квитка?

Номер вашого е-квитка зображений біля штрих-коду та починається з “0”, наприклад: “04004371”. 

 

6. Як поповнити е-квиток через точки продажу, термінали самообслуговування або онлайн?

Детальна інструкція щодо поповнення е-квитка.

 

7. Які є тарифи е-квитків?

Стаття - Види та вартість е-квитків.

 

8. Скількі коштує е-квиток?

Види та вартість е-квитків.

При придбані е-квитка, слід враховувати, що вартість транспортної картки - 30 грн. Тобто при купівлі е-квитка, до вартості тарифу + 30 грн.

 

9. Що робити у разі закінчення терміну дії пакету послуг?

Після закінчення терміну дії пакету послуг, потрібно поповнити е-квиток у зручний для Вас спосіб. 
Інструкція щодо поповнення е-квитка.

Важливо! Безлімітні пакети послуг діють 30 або 90 днів з дня поповнення.

Приклад 1: Ваш безлімітний е-квиток дійсний до 24.07.2020 р. Поповнювати е-квиток даного типу можливо за 30 днів до закінчення терміну дії. У точці продажу Ви поповнили е-квиток 25.07.2020 на 30 днів і тепер проїзний дійсний до 23.08.2020. Дні, що залишились до кінця місяця не “згорають”. Новий пакет послуг починає діяти одразу після закінчення терміну дії попереднього. Поповнити більше ніж на 60 днів наперед неможливо.

 

10. Чи можливо змінити діючий пакет послуг на інший?

Правила зміни пакетів послуг:

Увага! При зміні виду пакет послуг на інший до закінчення терміну дії пакету послуг, поточний пакет послуг анульовується без будь-яких компенсацій.

Змінити пакет послуг можливо тільки в точках продажу.

Студентський е-квиток можна змінити на безліміт на 90 днів та "Гаманець" і навпаки Студ. 90 днів на Студенську 30 (безліміт на 30 днів) та Гаманець.

Учнівський е-квиток можна змінити на Учн. 90 (безліміт на 90 днів) та "Гаманець" і навпаки Учн. 90 на Учн. 30 (безліміт на 30 днів) та "Гаманець".

Студ. 90 днів ⇔ Студента 30 днів ⇔ Гаманець

Учн. 90 днів ⇔ Учн. 30 днів ⇔ Гаманець

Громадський е-квиток можна змінити на всі пакети послуг перераховані нижче, а також змінювати між собою в будь-якій послідовності.

 Зміна пакету послуг “Гаманець” на інший можливий лише при 0-му балансі.

Вид

Ціна, грн

Опис пакету послуг

Безліміт 30

180.00

Безліміт на 30 днів

Безліміт 90

500.00

Безліміт на 90 днів

Гаманець

50.00-500.00*

Електронний рахунок

ВАЖЛИВО! Учень/cтудент/громадянин може оплачувати виключно за власну поїздку, за винятком пакету послуг "Гаманець". При перевірці контролером учень/cтудент/громадянин повинен пред’явити власний е-квиток(для учнів/студентів додатково пред'явити учнівський/студентський квиток), та квиток, який видається після оплати проїзду. Зберігати квиток потрібно до кінця поїздки.
 

11. Як зберігати е-квиток?

Правила експлуатації картки.

 

12. Чи можна поповнити е-квиток одразу декілька разів?

Поповнити е-квиток можливо лише на 30 днів наперед. Якщо Ви бажаєте поповнити одразу на декілька термінів дії, Вам потрібно скористатися пакетами послуг з терміном дії на 90 днів або "Гаманцем".

 

13. Як оплатити проїзд е-квитком?

Правила оплати проїзду.

ВАЖЛИВО! Учень/cтудент/громадянин може оплачувати виключно за власну поїздку, за винятком пакету послуг "Гаманець".

 

14. Чи можна здійснити оплату банківською картою?

Так, у міському пасажирському транспорті, де встановлена система автоматизованої оплати проїзду, приймаються безконтактні банківські карти VISA, MasterCard.

Отримати безконтактну банківську картку можна звернувшись до відділення Вашого банку.

Оплатити проїзд звичайною банківською картою з магнітною стрічкою неможливо.

 

15. Що означає повідомлення на валідаторі “Закінчився термін дії картки”?

Це означає, що термін дії пакету послуг закінчився і е-квиток необхідно поповнити. При користувані тарифом "Гаманець" кошти, які були на картці не зникають, але поповнення здійснити потрібно в точці продажу для продовження терміну дії.

Інструкція щодо поповнення е-квитка.

  

16. Що означає повідомлення на валідаторі “Невірна картка”?

Це означає, що валідатор не встиг зчитати дані з е-квитка або банківської картки.

Потрібно повторно прикласти і потримати карту 1-3 секунди.

 

17. Що означає повідомлення на валідаторі “Карту заблоковано” (картка заборонена банком, картка заблокована в транспортній системі за заборгованість)?

Це означає, що банківську карту було занесено до “Чорного списку” на банківському сервері.

Якщо, дане повідомлення з'являється при прикладані е-квитка, то картку було заблоковано через втрату.

Потрібно перевірити карту на наявність заборгованості та погасити, якщо така є.

Для цього потрібно надати перші 6 та остані 4 цифри номеру картки службі підтримки:

  • viber, telegram - ‎073-333-15-80
  • email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

18. Що означає повідомлення на валідаторі “Інтервал пред’явлення 10 хвилин”?

Це означає, що даним е-квитком проїзд уже був сплачений. Наступне валідування е-квитка можливе не раніше ніж через 10 хвилин з моменту оплати проїзду.

 

19. Що означає повідомлення типу: “Поповнення можливе не раніше ДД.ММ.РРРР”?

Повідомлення означає, що даний е-квиток можливо поповнити не раніше зазначеної дати. Тобто по картці досягнутий максимально допустимий баланс коштів.

 

20. Як здійснити оплату проїзду через QR-код?

Для здійснення оплати через QR-код у мобільному додатку Privat24 потрібно:

  • обрати пункт “Сканер QR-кодів”;
  • відсканувати наклейку з кодом у транспорті;
  • обрати карту та сплатити за проїзд;
  • показати квиток на екрані смартфону кондуктору.

 

21. Що робити якщо зламався/не працює/загублено е-квиток?

Для відновлення картки потрібно звернутися до нашого офісу за адресою м. Житомир, вул. Гагаріна, 24 (вхід з двору). Вартість послуги "відновлення" - 30 грн., вартість нової картки - 30 грн. 

 
22. Чому списання з банківського рахунку проходять із запізненням?

В системі оплата банківськими картами здійснюється офлайн. Запит приходить до вашого банку тоді, коли інформація про вашу оплату завантажена до системи АСОП.

Вивантаження з валідатора в ідеальній ситуації відбуваються кожні 30 хвилин, частіше - по приїзду в депо. Також, може статись, що через несправність або, наприклад, ДТП валідатор вивантажує інформацію із запізненням до декількох днів.

 

23. Як перевірити баланс е-квитка?

Інформація про залишок коштів на картці, друкується на кожному квитку, також баланс можна перевірити при поповнені онлайн

 

24. Що робити коли при прикладані транспортної картки на терміналі пише «Дані зруйновано»?

В цьому випадку потрібно звернутись за адресою м. Житомир, вул. Гагаріна, 24 (вхід з двору). Технічні працівники відновлять дані на вашій картці з усіма залишками, які були до моменту руйнування структури даних.

Руйнування структури інформації доволі рідкісне явище, відбувається тоді, коли в момент запису карту було виведено з «активного поля» зчитувача валідатора. Щоразу тримайте картку біля зчитувача, до появи «зеленої галочки» на екрані валідатора.

 

25. Як дізнатися номер віртуальної банківської картки, який використовується при оплаті технологією NFC?

Спосіб №1:  на кожному квитку друкується номер віртуальної картки у форматі 123456******7890. При звернені до технічної підтримки, для розблокування картки, потрібно назвати саме цей номер.

Спосіб №2: Щоб дізнатися номер, Вам буде потрібний другий телефон з операційною системою Андроїд та NFC. Завантажте на телефон безкоштовний додаток "Зчитувач банківських карт" з Google Play. Для iOS такого додатку немає. Додаток виводить на екран цифровий номер карти і не призначений для здійснення платежів.

Увімкніть режим оплати на телефоні, який заблоковано, і піднесіть обидва телефони один до одного, щоб зчитати номер токена. Коли дані будуть прочитані, на вікні з'явиться зображення карти, номер якої буде прихований зірочками. Натисніть на карту. У порожні віконця потрібно ввести 4 відомі цифри номера картки.

4 цифри картки можна дізнатися в платіжному додатку телефону, в якому підключена карта. Ці цифри відрізняються від тих, які вказані на самій карті.

Samsung Pay: відкрийте в додатку підключену карту, перегорніть до рядка «Номер віртуального рахунку».
Google Pay: відкрийте в додатку підключену карту, клікніть на останні транзакції. Потрібні 4 цифри будуть вказані в деталях покупки.
Apple Pay: зайдіть в "Wallet", відкрийте потрібну карту, у властивостях перегорніть до рядка "Номер облікового запису пристрою".

Введіть 4 цифри токена в додаток «Зчитувач банківських карт» і натисніть зелену кнопку. Зірочки на зображенні карти зміняться на цифри. Надайте цей номер техпідтримці.

 

26. Який термін дії картки (е-квитка)?

У транспортних карток термін дії постійно продовжується після поповнення, тому термін дії є необмеженим.