Поширені запитання (транспортні картки)

FAQ

Не надійшли кошти на картку. Що робити?

Зазвичай, поповнення здійснені через термінали самообслуговування та інтернет, зараховуються на картку протягом доби-двох (залежить від вчасності оновлення валідаторів перевізниками). У випадку, якщо кошти не зараховано дійте згідно інструкції – https://transport.zt.ua/?page_id=2206.

Не поповнюється картка через інтернет та термінали самообслуговування.

Наразі, є обмеження на кількість онлайн поповнень. Поповнити картку через термінали самообслуговування та інтернет можливо раз на три-п’ять діб. Обов’язковою умовою є активація попереднього поповнення в транспорті. Активація поповнення відбувається під час оплати поїздки у транспорті не раніше ніж через добу, після поповнення.

У випадку, якщо Ви активували попередні поповнення і не можете поповнити картку більше трьох діб зверніться до служби підтримки за номером 0733331580.

Де та коли можна придбати е-квиток у місті Житомир?

Е-квиток можна придбати у точках продажу, адреси та графіки роботи точок продажу. Для цього не потрібно жодних документів.

 Після придбання е-квитка, касир видасть Вам чек, у якому буде зазначено суму поповнення, термін дії пакету послуг та номер вашої транспортної карткиЧек потрібно зберігати до закінчення терміну дії поточного пакету послуг.

Як поповнити е-квиток через точки продажу, термінали самообслуговування або онлайн?

Які є тарифи е-квитків?

Скількі коштує е-квиток?

Види та вартість е-квитків.

При придбані е-квитка, слід враховувати, що вартість транспортної картки – 80 грн. Тобто при купівлі е-квитка, до вартості тарифу + 80 грн.

Що робити у разі закінчення терміну дії пакету послуг?

Після закінчення терміну дії пакету послуг, потрібно поповнити е-квиток у зручний для Вас спосіб. 

Інструкція щодо поповнення е-квитка.

Важливо! Безлімітні пакети послуг діють 30 або 90 днів з дня поповнення або дня активації поповнення у транспорті.
Приклад 1: Ваш безлімітний е-квиток дійсний до 24.07.2020 р. Поповнювати е-квиток даного типу можливо за 30 днів до закінчення терміну дії. У точці продажу Ви поповнили е-квиток 25.07.2020 на 30 днів і тепер проїзний дійсний до 23.08.2020. Дні, що залишились до кінця місяця не “згорають”. Новий пакет послуг починає діяти одразу після закінчення терміну дії попереднього. Поповнити більше ніж на 60 днів наперед неможливо.

Чи можливо змінити діючий пакет послуг на інший?

Змінити пакет послуг можливо тільки в точках продажу.

При зміні пакету послуг на інший, до закінчення терміну дії пакету послуг, поточний пакет послуг анульовується без будь-яких компенсацій.

Зміна пакету послуг “Гаманець” на інший можливий лише при 0-му балансі.

Наприклад, учнівський е-квиток можна змінити на Учн. 90 (безліміт на 90 днів) та “Гаманець” і навпаки Учн. 90 на Учн. 30 (безліміт на 30 днів) та “Гаманець”.


Студ. 90 днів ⇔ Студ. 30 днів ⇔ Гаманець
Учн. 90 днів ⇔ Учн. 30 днів ⇔ Гаманець
Гром. 90 днів⇔ Гром. 30 днів ⇔ Гаманець

Як зберігати е-квиток?

Чи можна поповнити е-квиток одразу декілька разів?

Поповнити е-квиток можливо лише на 30 днів наперед. Якщо Ви бажаєте поповнити одразу на декілька термінів дії, Вам потрібно скористатися пакетами послуг з терміном дії на 90 днів або “Гаманцем”.

Як оплатити проїзд е-квитком?

Правила оплати проїзду.
ВАЖЛИВО! Учень/cтудент/громадянин може оплачувати виключно за власну поїздку, за винятком пакету послуг “Гаманець” на громадських картках.

Що означає повідомлення на валідаторі “Закінчився термін дії картки”?

Це означає, що термін дії пакету послуг закінчився і е-квиток необхідно поповнити. При користувані тарифом “Гаманець” кошти, які були на картці не зникають, але поповнення здійснити потрібно для продовження терміну дії.
Інструкція щодо поповнення е-квитка.

Що означає повідомлення на валідаторі “Помилка зчитування”?

Це означає, що валідатор не встиг зчитати дані з е-квитка або банківської картки.
Потрібно повторно прикласти і потримати карту 1-3 секунди.

Що означає повідомлення на валідаторі “Карту заблоковано”?

Це означає, що транспортну картку було втрачено власником, а пізніше заблоковано.

Що означає повідомлення на валідаторі “Оплату за 1 особу вже здійснено”?

Це означає, що даним е-квитком проїзд уже був сплачений. Оплата можлива лише за одну особу.

Що означає повідомлення типу: “Поповнення можливе не раніше ДД.ММ.РРРР”?

Повідомлення означає, що даний е-квиток можливо поповнити не раніше зазначеної дати. Тобто по картці досягнутий максимально допустимий баланс коштів.

Що робити якщо зламався/не працює/загублено е-квиток?

Для відновлення картки потрібно звернутися до нашого офісу за адресою м. Житомир, вул. Гагаріна, 24 (вхід з двору). Вартість нової транспортної картки – 80 грн. 

Як перевірити баланс е-квитка?

Інформація про залишок коштів на картці, друкується на кожному квитку, також баланс можна перевірити при поповнені онлайн

Що робити коли при прикладані транспортної картки на терміналі пише «Дані зруйновано»?

В цьому випадку потрібно звернутись за адресою м. Житомир, вул. Гагаріна, 24 (вхід з двору). Технічні працівники відновлять дані на вашій картці з усіма залишками, які були до моменту руйнування структури даних.

Руйнування структури інформації доволі рідкісне явище, відбувається тоді, коли в момент запису карту було виведено з «активного поля» зчитувача валідатора. Щоразу тримайте картку біля зчитувача, до появи «зеленої галочки» на екрані валідатора.

Який термін дії картки (е-квитка)?

У транспортних карток термін дії постійно продовжується після поповнення, тому термін дії є необмеженим. 

При прикладані картки до валідаторів виникає помилка “термін дії картки не настав”. Що робити?

Це означає, що Ваш тариф розпочне діяти тільки з 1-го числа нового місяця. Безлімітні тарифи у електротранспорті для юридичних осіб діють місяць або квартал. Наприклад, поповнивши картку 25 лютого або пізніше, тариф розпочне діяти тільки з 1 березня.
У випадку, якщо Ви фізична особа для зміни застарілого тарифу потрібно звернутися до КП “Житомиртранспорт”.