Меню

Поширені питання (банківські картки, NFC, QR-коди)

FAQ

Чи можна здійснити оплату банківською картою?

Так, у міському пасажирському транспорті, де встановлена система автоматизованої оплати проїзду, приймаються безконтактні банківські карти VISA та MasterCard.

Отримати безконтактну банківську картку можна звернувшись до відділення Вашого банку.

Оплатити проїзд звичайною банківською картою з магнітною стрічкою неможливо.

Що означає повідомлення на валідаторі “Невірна картка”?

Це означає, що валідатор не встиг зчитати дані з е-квитка або банківської картки.
Потрібно повторно прикласти і потримати карту 1-3 секунди.

Що означає повідомлення на валідаторі “Карту заблоковано” (картка заборонена банком, картка заблокована в транспортній системі за заборгованість)?

Це означає, що банківську карту було занесено до “Чорного списку” на банківському сервері.
Потрібно перевірити карту на наявність заборгованості та погасити, якщо така є.
Для цього потрібно надати перші 6 та остані 4 цифри номеру картки службі підтримки:
– viber, telegram – ‎073-333-15-80
– email: [email protected]

Що означає повідомлення на валідаторі “Інтервал пред’явлення 10 хвилин”?

Це означає, що даною карткою проїзд уже був сплачений. Наступна оплата проїзду можлива не раніше ніж через 10 хвилин. Зроблено це задля унеможливлення подвійних оплат банківською карткою.
Однією банківською карткою можна сплатити за проїзд лише однієї особи. Для оплати за декількох осіб варто придбати транспортну картку з тарифом “Гаманець”.

Як здійснити оплату проїзду через QR-код?

Для здійснення оплати через QR-код у мобільному додатку Privat24 потрібно:

– обрати пункт “Сканер QR-кодів”;
– відсканувати наклейку з кодом у транспорті;
– обрати карту та сплатити за проїзд;
– показати квиток на екрані смартфону кондуктору.

При оплаті через QR-код списання з картки відбувається миттєво, тому варто мати на рахунку необхідну суму для оплати поїздки.

Чому списання з банківського рахунку проходять із запізненням?

В системі оплата банківськими картами здійснюється офлайн. Запит приходить до Вашого банку тоді, коли інформація про вашу оплату завантажена до системи АСОП.

Вивантаження з валідаторів в ідеальній ситуації відбуваються кожні 30 хвилин, частіше – по приїзду в депо. Також, може статись, що через несправність або, наприклад, ДТП валідатор вивантажує інформацію із запізненням до декількох днів. 

Як дізнатися номер віртуальної банківської картки, який використовується при оплаті технологією NFC?

Спосіб №1: на кожному квитку друкується номер віртуальної картки у форматі 123456******7890. При звернені до технічної підтримки, для розблокування картки, потрібно назвати саме цей номер.

Спосіб №2: Щоб дізнатися номер, Вам буде потрібний другий телефон з операційною системою Андроїд та NFC. Завантажте на телефон безкоштовний додаток “Зчитувач банківських карт” з Google Play. Для iOS такого додатку немає. Додаток виводить на екран цифровий номер карти і не призначений для здійснення платежів.
Увімкніть режим оплати на телефоні, який заблоковано, і піднесіть обидва телефони один до одного, щоб зчитати номер токена. Коли дані будуть прочитані, на вікні з’явиться зображення карти, номер якої буде прихований зірочками. Натисніть на карту. У порожні віконця потрібно ввести 4 відомі цифри номера картки.
4 цифри картки можна дізнатися в платіжному додатку телефону, в якому підключена карта. Ці цифри відрізняються від тих, які вказані на самій карті.
Samsung Pay: відкрийте в додатку підключену карту, перегорніть до рядка «Номер віртуального рахунку».
Google Pay: відкрийте в додатку підключену карту, клікніть на останні транзакції. Потрібні 4 цифри будуть вказані в деталях покупки.
Apple Pay: зайдіть в “Wallet”, відкрийте потрібну карту, у властивостях перегорніть до рядка “Номер облікового запису пристрою”.
Введіть 4 цифри токена в додаток «Зчитувач банківських карт» і натисніть зелену кнопку. Зірочки на зображенні карти зміняться на цифри. Надайте цей номер техпідтримці.

Спосіб №3: Іноді технічна підтримка банків може надати номер віртуального рахунку.

Спосіб №4: По місту є термінали iBox, на яких Ви можете вибрати кнопку поповнити картку “Моно” чи “Пумб” банків. Далі інтерфейс просить ввести номер вручну, або прикласти картку до рідера внизу. Прикладаєм смартфон і якщо ви вибрали пункт НЕ свого банку, то інтерфейс не зможе скоротити вигляд номеру і покаже його повністю на екрані, поспішіть його сфотографувати.