Меню

Правила поповнення е-квитка

Користуйся розумно

УВАГА! У разі виникнення проблем при першому прикладанні після поповнення, прикладайте е-квиток до іншого валідатора – кондуктора (водія) або стаціонарного.

Активація поповнень (запис оновленого балансу на картку), здійснених онлайн та через термінали самообслуговування, відбувається тільки під час оплати поїздки на валідаторах з друком квитка у транспорті, не раніше ніж через добу після поповнення.

Для термінового поповнення краще використовувати метод поповнення через точки продажу та поповнення.

Зверніть увагу! Наявність чеку про поповнення або факт поповнення онлайн/через термінали самообслуговування не дають право на проїзд. Поїздка має бути обов`язково успішно зареєстрована шляхом прикладання картки до валідаторів у транспорті. У випадку неуспішної реєстрації проїзду, пасажир забов`язаний сплатити проїзд будь-яким іншим способом.


Поповнення онлайн за допомогою платіжних систем EasyPay, City24:

  • оберіть один з веб-сервісів поповнення;
  • введіть номер картки та суму відповідно пакету послуг;
  • введіть платіжні дані для оплати послуги;
  • звірте номер картки та баланс;
  • здійсніть поповнення за допомогою банківської картки;
  • поповнення надходить протягом доби-двох під час прикладання е-квитка до валідатора з друком квитка у транспорті.

Зауважимо, що є обмеження на кількість онлайн поповнень. Поповнити картку через термінали самообслуговування та інтернет можливо раз на добу-три. Обов’язковою умовою є активація попереднього поповнення в транспорті на валідаторах з друком квитка.


Поповнення через мережу терміналів самообслуговування (EasyPay, City 24, 2click):

  • знайдіть термінал самообслуговування (EasyPay, City 24, 2click);
  • у пошуку послуг введіть “Транспорт Житомира” та/або оберіть послугу “Поповнення е-квитка”;
  • введіть номер картки, що вказаний під штрихкодом та суму відповідно пакету послуг;
  • Звірте номер картки та баланс;
  • внесіть гроші до терміналу;
  • заберіть або сфотографуйте чек, що свідчить про оплату;
  • поповнення надходить протягом доби-двох під час прикладання е-квитка до валідатора з друком квитка у транспорті.

Зауважимо, що є обмеження на кількість онлайн поповнень. Поповнити картку через термінали самообслуговування та інтернет можливо раз на добу-три. Обов’язковою умовою є активація попереднього поповнення в транспорті на валідаторах з друком квитка.


Поповнення через точки продажу:

  • знайдіть найближчу до Вас точку продажу е-квитків;
  • повідомте продавцю тариф, який хочете поповнити (змінити);
  • віддайте касиру транспортну картку та суму відповідно обраного пакету послуг;
  • отримайте поповнену картку, чек та квиток про оплату;
  • чек та квиток зберігайте до кінця терміну дії пакету послуг.
  • активація тарифу та надходження коштів відбувається одразу.

Існуючі обмеження: 

  • тариф “Гаманець” – до 500 грн.
  • тариф “Безліміт 30 днів” – можливе поповнення у будь-який час наперед на 2 терміни (до 60 днів).
  • тариф “Безліміт 90 днів” – можливе поповнення на 90 днів, за 60 днів до завершення можливе поповнення ще на 90 днів.
  • «картки житомирянина» від Ощадбанку можна поповнити тільки в точках продажу.

Купити транспортну картку можна у точках продажу.

Вартість та види е-квитків.

Правила користування е-квитком.