Як зараховуються кошти на транспортну картку

Активація поповнень

Для термінового поповнення краще використовувати метод поповнення через точки продажу та поповнення.

Зверніть увагу! Наявність чеку про поповнення або факт поповнення онлайн/через термінали самообслуговування не дають право на проїзд. Поїздка має бути обов`язково успішно зареєстрована шляхом прикладання картки до валідаторів у транспорті. У випадку неуспішної реєстрації проїзду, пасажир забов`язаний сплатити проїзд будь-яким іншим способом.


Активація поповнень (запис оновленого балансу на картку):

За умови поповнення через термінали самообслуговування та інтернет кошти надходять не одразу, а оновлений баланс необхідно обов’язково записати на картку у транспорті. Активація поповнень (запис оновленого балансу на картку) зазвичай відбувається через добу-дві після поповнення. Під час оплати однієї з поїздок на валідаторах у транспорті Ви отримаєте підтвердження зарахування коштів на чекові/екрані.

Кроки для успішного зарахування коштів:

  • Піднесіть картку до екрану валідатору/зеленої позначки під екраном пристрою у міському громадському транспорті Житомира;
  • Тримайте картку до моменту друку квитка/появи зеленої “галочки”. У випадку відмови на валідаторах без друку квитка спробуйте прикласти картку повторно;
  • Інформацію про зарахування коштів буде показано на екрані/окремому квитку.
  • У випадку відмови перевірте чи кошти було зараховано саме на Вашу картку (згідно інструкції нижче). Зарахування відбувається зазвичай через добу-дві після поповнення. Найшвидше кошти зараховуються у електротранспорті на валідаторах без друку квитка. Вони зазвичай розташовані на третіх дверях транспортного засобу.

Зауважимо, що є обмеження на кількість онлайн поповнень. Поповнити картку через термінали самообслуговування та інтернет можливо раз на три-чотири доби (залежить від терміну активації попереднього поповнення). Обов’язкова умова нового поповнення онлайн/через термінали самообслуговування – активація попереднього поповнення в транспорті. Інакше наступне поповнення можна здійснити тільки в точках продажу та поповнення.

Що робити, якщо кошти у вказані строки не надійшли на транспортну картку?

  1. Перевірити чи повторне поповнення через інтернет/термінали самообслуговування можливе.
  2. У випадку помилок, наприклад “Платіжна помилка: Спробуйте провести дану операцію пізніше”, “нульовий платіж недоступний” – поповнення створене, а кошти очікують активації.
  3. Якщо наступне поповнення можливе, тоді вірогідно поповнено іншу картку. У цьому випадку потрібно звернутися до платіжної системи за чеком. Після отримання чеку, звернутися до технічної підтримки Viber/Telegram 0733331580. Технічні спеціалісти перевірять можливість перенесення коштів.
  4. У випадку зарахування коштів на іншу картку (що Вам не належить), їх повернення відбувається за технічної можливості. КП “Житомиртранспорт” не несе відповідальності за переказані кошти на інші рахунки клієнтів. Перед поповненням радимо ознайомитись з покроковими інструкціями.