Меню

Як зараховуються кошти на транспортну картку

Для термінового поповнення краще використовувати метод поповнення через точки продажу та поповнення.

Зверніть увагу! Наявність чеку про поповнення або факт поповнення онлайн/через термінали самообслуговування не дають право на проїзд. Поїздка має бути обов`язково успішно зареєстрована шляхом прикладання картки до валідаторів у транспорті. У випадку неуспішної реєстрації проїзду, пасажир забов`язаний сплатити проїзд будь-яким іншим способом.


Активація поповнень (запис оновленого балансу на картку):

За умови поповнення через термінали самообслуговування та інтернет кошти надходять не одразу, а оновлений баланс необхідно обов’язково записати у транспорті.

Активація поповнень (запис оновленого балансу на картку) зазвичай відбувається протягом доби-двох під час оплати однієї з поїздкок на валідаторах з друком квитка у транспорті.

У разі виникнення проблем при першому прикладанні після поповнення, прикладайте е-квиток до іншого валідатора – кондуктора/водія або стаціонарного.

Зауважимо, що є обмеження на кількість онлайн поповнень. Поповнити картку через термінали самообслуговування та інтернет можливо раз на три-чотири доби (залежить від терміну активації попереднього поповнення). Обов’язкова умова нового поповнення онлайн/через термінали самообслуговування – активація попереднього поповнення в транспорті на валідаторах з друком квитка. Інакше наступне поповнення можна здійснити тільки в точках продажу та поповнення.


Що робити, якщо кошти у вказані строки не надійшли на транспортну картку?

  1. Перевірити чи повторне поповнення через інтернет/термінали самообслуговування можливе.
  2. У випадку помилок, наприклад “Платіжна помилка: Спробуйте провести дану операцію пізніше”, “нульовий платіж недоступний”, поповнення створене, а кошти очікують активації. Активація поповнень (запис оновленого балансу на картку) зазвичай відбувається протягом доби-двох під час оплати однієї з поїздкок на валідаторах з друком квитка у транспорті.
  3. Якщо наступне поповнення можливе, тоді вірогідно поповнено іншу картку. У цьому випадку потрібно звернутися до платіжної системи за чеком. Після отримання чеку, звернутися до технічної підтримки Viber/Telegram 0733331580. Технічні спеціалісти перевірять можливість перенесення коштів.