З 24 лютого 2022 року видача карток призупинена.
Що обов’язково необхідно мати з собою для оформлення картки?
- Ксерокопія посвідчення дитини з багатодітної сім’ї;
- Ксерокопія посвідчення батьків багатодітної сім’ї;
- Форма заяви (https://transport.zt.ua/form.pdf), яку необхідно роздрукувати, письмово заповнити та мати з собою під час оформлення;
- Оригінал паспорта принаймні одного з батьків (для перевірки прописки);
- Роздрукована квитанція про оплату картки (або карток). Оплату можна здійснити одним платежем за декілька карток (Наприклад, за 3 картки Вам необхідно буде сплатити 150 грн і тд.).
Звертаємо Вашу увагу, що за відсутності всього необхідного переліку документів, видача картки не може бути здійснена.
Як здійснити оплату картки?
За реквізитами КП “Житомиртранспорт” через банківські відділення та додатки:
Одержувач: Комунальне підприємство “Житомиртранспорт” Житомирської міської ради
Код: 34900680, IBAN UA473052990000026003026400134 МФО: 305299
Банк одержувача АТ КБ “Приватбанк”
Призначення платежу: за картку безконтактну. Сума 50 грн. (У випадку оплати декількох карток, проводити оплату одним платежем).
Для користувачів мобільного додатку Приват24 також доступний більш зручний спосіб оплати:
- Входите до Приват24;
- Внизу обираєте пункт “сканер” та скануєте код;
- Обираєте пункт “Продаж е-квитка”;
- Вказуєте суму 50 гривень (у випадку оплати декількох карток вводите суму з розрахунку вартості однієї картки – 50 грн.);
- Обираєте банківську картку з якої здійснити оплату;
- Натискаєте оплатити;
- Зберігаєте та роздруковуєте квитанцію;
Наголошуємо, що, при зверненні в офіс, обов’язково потрібно мати з собою роздрукований чек про оплату.
Які пільги надає картка?
Пільгова картка надає можливість безкоштовного проїзду у всіх видах міського громадського транспорту з 06 до 22 години. Картка дійсна за наявності відповідного пільгового посвідчення (посвідчення дитини з багатодітної сім’ї). Здійснити поповнення картки через інтернет або термінали самообслуговування неможливо.
На час військового стану картка діє тільки у електротранспорті з 10 до 16 години.
Як довго займає оформлення та отримання картки?
За умови наявності всіх необхідних вищеописаних документів, процес оформлення та отримання карток для дітей однієї сім’ї орієнтовно займає 20-30хв. Прийом відбувається в порядку електронної черги.
Який термін дії картки?
Термін дії картки становить 3 роки. Для продовження терміну дії потрібно буде повторно звернутись до КП “Житомиртранспорт” з відповідними документами. Повторно оплачувати вартість картки не потрібно. Зауважимо, що пільга багатодітної сім’ї діє до настання 23-х річного віку дитини.
Що робити у разі втрати/поломки картки?
Звернутися до КП “Житомиртранспорт” для блокування старої картки та отримання нової. Вартість послуги “відновлення” – 30 грн.
Хто має право на отримання картки?
Право на отримання пільгової картки мають діти з багатодітних сімей, офіційним місцем проживання яких є Житомирська ОТГ. Зауважимо, що один із батьків також офіційно повинен проживати (бути прописаним) в межах Житомирської ОТГ.