Меню

Де та як оформити пільгову картку для дітей з багатодітних сімей?

Від Admin
18.02.2022
1 хв. читання

З 24 лютого видача карток призупинена.

Що обов’язково необхідно мати з собою для оформлення картки?

  • Ксерокопія посвідчення дитини з багатодітної сім’ї;
  • Ксерокопія посвідчення батьків багатодітної сім’ї;
  • Форма заяви (https://transport.zt.ua/form.pdf), яку необхідно роздрукувати, письмово заповнити та мати з собою під час оформлення;
  • Оригінал паспорта принаймні одного з батьків (для перевірки прописки);
  • Роздрукована квитанція про оплату картки (або карток). Оплату можна здійснити одним платежем за декілька карток (Наприклад, за 3 картки Вам необхідно буде сплатити 150 грн і тд.).

Звертаємо Вашу увагу, що за відсутності всього необхідного переліку документів,  видача картки не може бути здійснена.

Як здійснити оплату картки?

За реквізитами КП “Житомиртранспорт” через банківські відділення та додатки:

Одержувач: Комунальне підприємство “Житомиртранспорт” Житомирської міської ради
Код: 34900680, IBAN UA473052990000026003026400134 МФО: 305299
Банк одержувача АТ КБ “Приватбанк”
Призначення платежу: за картку безконтактну. Сума 50 грн. (У випадку оплати декількох карток, проводити оплату одним платежем).

Для користувачів мобільного додатку Приват24 також доступний більш зручний спосіб оплати:

  • Входите до Приват24;
  • Внизу обираєте пункт “сканер” та скануєте код;

  • Обираєте пункт “Продаж е-квитка”;
  • Вказуєте суму 50 гривень (у випадку оплати декількох карток вводите суму з розрахунку вартості однієї картки – 50 грн.);
  • Обираєте банківську картку з якої здійснити оплату;
  • Натискаєте оплатити;
  • Зберігаєте та роздруковуєте квитанцію;

Наголошуємо, що, при зверненні в офіс, обов’язково потрібно мати з собою роздрукований чек про оплату.

Які пільги надає картка?

Пільгова картка надає можливість безкоштовного проїзду у всіх видах міського громадського транспорту з 06 до 22 години. Картка дійсна за наявності відповідного пільгового посвідчення (посвідчення дитини з багатодітної сім’ї). Здійснити поповнення картки через інтернет або термінали самообслуговування неможливо.

На час військового стану картка діє тільки у електротранспорті з 10 до 16 години.

Як довго займає оформлення та отримання картки?

За умови наявності всіх необхідних вищеописаних документів, процес оформлення та отримання карток для дітей однієї сім’ї орієнтовно займає 20-30хв. Прийом відбувається в порядку електронної черги.

Який термін дії картки?

Термін дії картки становить 3 роки. Для продовження терміну дії потрібно буде повторно звернутись з відповідними документами до відповідної установи. Повторно оплачувати вартість картки не потрібно. Зауважимо, що пільга багатодітної сім’ї діє до настання 23х річного віку дитини.

Що робити у разі втрати/поломки картки?

Звернутися до КП “Житомиртранспорт” для блокування старої картки та отримання нової. Вартість послуги “відновлення” – 30 грн.

Хто має право на отримання картки?

Право на отримання пільгової картки мають діти з багатодітних сімей, офіційним місцем проживання яких є Житомирська ОТГ. Зауважимо, що один із батьків також офіційно повинен проживати (бути прописаним) в межах Житомирської ОТГ.