Правила поповнення е-квитка

Поповнити е-квиток можливо через точки продажу, термінали самообслуговування або онлайн.


Поповнення через точки продажу:

  • знайдіть найближчу до Вас точку продажу е-квитків;
  • Вкажіть продавцю тариф, який хочете поповнити;
  • віддайте касиру транспортну картку та суму відповідно обраного пакету послуг;
  • отримайте поповнену картку, чек та квиток про оплату;
  • чек та квиток зберігайте до кінця терміну дії пакету послуг.

 


Поповнення через мережу терміналів самообслуговування (EasyPay, City 24, 2click):

  • знайдіть термінал самообслуговування (EasyPay, City 24, 2click, карта терміналів);
  • у пошуку послуг введіть "Транспорт Житомира" та/або оберіть послугу "Поповнення е-квитка";
  • введіть номер картки та суму відповідно пакету послуг;
  • внесіть гроші до терміналу;
  • заберіть чек, що свідчить про оплату;
  • поповнення має здійснитись не пізніше наступного дня під час прикладання е-квитка до валідатора у транспорті (найшвидше поповнення здійснюється на стаціонарному валідаторі).

Увага! Зберігайте чек про поповнення до кінця терміну дії пакету послуг.

 


Поповнення онлайн:

  • оберіть один з веб-сервісів поповнення;
  • введіть номер картки та суму відповідно пакету послуг;
  • введіть платіжні дані для оплати послуги;
  • поповнення має здійснитись не пізніше наступного дня під час прикладання е-квитка до валідатора у транспорті (найшвидше поповнення здійснюється на стаціонарному валідаторі).

 


УВАГА! У разі виникнення проблем при першому прикладанні після поповнення, прикладайте е-квиток до іншого валідатора - кондуктора або стаціонарного.

Якщо е-квиток не поповнюється - звертайтесь до служби підтримки:

  • viber, telegram - ‎0(73) 333-15-80
  • email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • або заповніть форму на сайті

Купити транспортну картку можна у точках продажу.

Вартість та види е-квитків.

Правила користування е-квитком.