Правила поповнення е-квитка

Поповнити е-квиток можливо через точки продажу, термінали самообслуговування або онлайн.

Поповнення через точки продажу:

  • Знайдіть найближчу до Вас точку продажу е-квитків
  • Віддайте касиру е-квиток та суму згідно обраного пакету послуг.
  • Отримайте поповнений квиток, чек та квиток про оплату.
  • Чек та квиток зберігайте до кінця терміну дії пакету послуг. 
  • Для активації пакету послуг прикладіть картку до терміналу у транспорті.

Поповнення через мережу терміналів самообслуговування ( EasyPay, City 24, 2click).

  • знайдіть термінал самообслуговування, карта терміналів;
  • у пошуку послуг введіть “Транспорт житомира” та/або оберіть послугу поповнення е-квитка;
  • введіть номер картки та суму згідно обраного пакету послуг;
  • внесіть обрану грошову суму до терміналу.
  • заберіть чек, що свідчить про оплату;
  • після 1 години з моменту поповнення прикладіть картку до терміналу у транспорті.

Увага! Зберігайте чек про поповнення до кінця терміну дії пакету послуг.

 Поповнення онлайн:

  • оберіть один з веб-сервісів поповнення;
  • введіть номер картки та суму згідно обраному пакету послуг;
  • введіть платіжні дані для оплати послуги;
  • після 1 години з моменту поповнення, скористайтесь карткою у транспорті для активації е-квитка.

УВАГА! У разі виникнення проблем, прикладайте е-квиток до терміналу кондуктора.

Якщо е-квиток не поповнюється - звертайтесь до служби підтримки:

  • viber, telegram - ‎0(73)-333-15-80
  • email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • або заповніть форму на сайті

Купити е-квиток можна у точках продажу.

Вартість та види е-квитків.

Правила користування е-квитком.