Поширені запитання

 1. Що таке е-квиток?

Електронний квиток (або транспортна картка) - пластикова картка з безконтактним чіпом, завдяки якій можна розраховуватися за проїзд безготівковим способом у міському громадському транспорті м.Житомира.

 

2. Де та коли можна придбати е-квиток у місті Житомир?

Е-квиток можна придбати  у точках продажу ТТУ та ТОВ "Смачний Світ", адреси та графіки роботи точок продажу.

 

 

3. Чи потрібні документи для придбання е-квитка?

Ні, ніяких документів для придбання е-квитків не потрібно. Після придбання е-квитка, касир видасть Вам чек, у якому буде зазначено суму поповнення, термін дії пакету послуг та номер вашої транспортної картки. Чек потрібно зберігати до закінчення терміну дії поточного пакету послуг.

ВАЖЛИВО! Учень/cтудент/громадянин може оплачувати виключно за власну поїздку. При перевірці контролером учень/cтудент/громадянин повинен пред’явити власний е-квиток(для учнів/студентів додатково пред'явити учнівський/студентський квиток), та квиток, який видається після оплати проїзду. Зберігати квиток потрібно до кінця поїздки.

 

 4. Як дізнатись номер е-квитка?

Номер вашого е-квитка зображений біля штрих-коду та починається з “0”, наприклад: “012000371”. 

 

5. Як поповнити е-квиток через точки продажу, термінали самообслуговування або онлайн?

Детальна інструкція щодо поповнення е-квитка.

 

6. Які є види е-квитків?

Стаття - Види та вартість е-квитків.

 

7. Скількі коштує е-квиток?

Види та вартість е-квитків.

При придбані е-квитка, слід враховувати, що вартість транспортної картки - 20 грн. Тобто при купівлі е-квитка, до вартості + 20грн.

 

8. Що робити у разі закінчення терміну дії пакету послуг?

Після закінчення терміну дії пакету послуг, потрібно поповнити е-квиток у зручний для Вас спосіб. 
Інструкція щодо поповнення е-квитка.

Важливо! Нові безлімітні пакети послуг діють 30 або 90 днів з дня поповнення, прив'язки до календарного місяця більше немає!

Приклад 1: Ваш безлімітний е-квиток дійсний до 24.07.2018 р. Поповнювати е-квиток даного типу можливо за 30 днів до закінчення терміну дії. У точці продажу Ви поповнили е-квиток 25.07.2018 на 30 днів і тепер проїзний дійсний до 23.08.2018. Дні, що залишились до кінця місяця не “згорають”. Новий пакет послуг починає діяти одразу після закінчення терміну дії попереднього. Поповнити більше чим на 60 днів наперед неможливо.

 

9. Чи можливо змінити діючий пакет послуг на інший?

Правила зміни пакетів послуг:

Увага! При зміні виду пакет послуг на інший до закінчення терміну дії пакету послуг, поточний пакет послуг анульовується без будь-яких компенсацій.

Змінити пакет послуг можливо тільки в точках продажу.

-Студентський е-квиток можна змінити тільки на Студ. 90(безліміт на 90 днів) і навпаки Студ. 90 на Студенську 30 (безліміт на 30 днів).

-Учнівський е-квиток можна змінити тільки на Учн. 90 (безліміт на 90 днів) і навпаки Учн. 90 на Учня 30 (безліміт на 30 днів)

Студ. 90 ⇔ Студента 30

Учн.   90 ⇔ Учня 30

-Громадський е-квиток можна змінити на всі пакети послуг перераховані нижче, а також змінювати між собою в будь-якій послідовності.

 Зміна пакету послуг “Гаманець” на інший можливий лише при 0-му балансі.

Вид

Ціна, грн

Опис пакету послуг

Безліміт 30

140.00

Безліміт на 30 днів

Безліміт 90

400.00

Безліміт на 90 днів

Гаманець

50.00-500.00*

Електронний рахунок

ВАЖЛИВО! Учень/cтудент/громадянин може оплачувати виключно за власну поїздку, за винятком пакету послуг "Гаманець". При перевірці контролером учень/cтудент/громадянин повинен пред’явити власний е-квиток(для учнів/студентів додатково пред'явити учнівський/студентський квиток), та квиток, який видається після оплати проїзду. Зберігати квиток потрібно до кінця поїздки.

 

10. Як зберігати е-квиток?

Правила експлуатації картки.

 

11. Чи можна поповнити е-квиток одразу декілька разів?

Поповнити е-квиток можливо лише на 30 днів наперед. Якщо Ви бажаєте поповнити одразу на декілька термінів дії, Вам потрібно скористатися пакетами послуг з терміном дії на 90 днів або "Гаманцем".

 

12. Як оплатити поїзду е-квитком?

Правила оплати проїзду.

ВАЖЛИВО! Учень/cтудент/громадянин може оплачувати виключно за власну поїздку, за винятком пакету послуг "Гаманець".

 

13. Чи можна здійснити оплату банківською картою?

Так, у міському пасажирському транспорті, де встановлена система автоматизованої оплати проїзду, приймаються безконтактні банківські карти VISA, MasterCard.

Отримати безконтактну банківську картку можна звернувшись до відділення Вашого банку.

Оплатити проїзд звичайною банківською картою з магнітною стрічкою неможливо.

 

14. Що означає повідомлення на валідаторі “Закінчився термін дії картки”?

Це означає, що термін дії пакету послуг закінчився і е-квиток необхідно поповнити.

Інструкція щодо поповнення е-квитка.

  

15. Що означає повідомлення на валідаторі “Невірна картка”?

Це означає, що валідатор не встиг зчитати дані з е-квитка.

Потрібно повторно прикласти і потримати карту 1-3 секунди.

 

16. Що означає повідомлення на валідаторі “Карту заблоковано”?

Це означає, що банківську карту було занесено до “Чорного списку” на банківському сервері.

Потрібно перейти на сайт: www.transport.zt.ua, зайти до особистого кабінету і перевірити карту на наявність заборгованості та погасити, якщо така є.

За відсутності заборгованості - звертайтесь до служби підтримки:

  • viber, telegram - ‎0(73)-333-15-80
  • email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • заповніть форму на сайті

 

17. Що означає повідомлення на валідаторі “Інтервал пред’явлення 5 хвилин”?

Це означає, що даним е-квитком проїзд уже був сплачений. Наступне валідування е-квитка можливе не раніше чим через 5 хвилин з моменту оплати проїзду.

 

18. Що означає повідомлення типу: “Поповнення можливе не раніше ДД.ММ.РРРР”?

Повідомлення означає, що даний е-квиток можливо поповнити не раніше зазначеної дати. Тобто по картці досягнутий максимально допустимий баланс коштів.

 

19. Як здійснити оплату проїзду через QR-код?

Для здійснення оплати через QR-код у мобільному додатку Privat24 потрібно:

  • обрати пункт “Сканер QR-кодів”;
  • відсканувати наклейку з кодом у транспорті;
  • обрати карту та сплатити за проїзд;
  • показати квиток кондуктору.