• Правила експлуатації карт

    Правила експлуатації карт

  • 1

Проведення робіт по вивантаженню валідаторів

До уваги мешканців міста Житомир, які є активними користувачами комунального транспорту нашого міста, а також активно використовують можливість безготівкового розрахунку за проїзд банківськими картками.

Повідомляємо, що КП “Житомиртранс“ в період дії карантинних заходів продовжує проводити планові технічні роботи по обслуговуванню елементів автоматизованої системи оплати проїзду, а саме валідаторів які належать Житомирському трамвайно тролейбусному управлінню.

В результаті проведення технічних робіт 25.06.2020 р. було встановлено, що з декількох валідаторів інформація протягом останніх декількох місяців не відправлялась на банківський сервер, а тому гроші за проїзд не списувались з банківських карт пасажирів.

Повідомляємо, що 26.06.2020 р. всі дані за фактичні поїздки міським електротранспортом будуть вивантажені в систему та відправлені на банківський сервер, тому можуть виникнути списання з банківських карток. 

Наголошуємо, що 26.06.2020 р. з банківських карток будуть проведені списання ВИКЛЮЧНО за фактично зроблені поїздки, по яким списання за проїзд не відбулась. Система працює в штатному режимі, а всі операції є коректними.