• Правила експлуатації карт

    Правила експлуатації карт

  • 1

Знову списання з банківських карток?

З вчорашнього дня (22.06.2020 р.) деяким користувачам громадського транспорту, що сплачували за свій поїзд банківськими картками почали приходити повідомлення про списання (спроби списання) коштів за проїзд, навіть якщо вони давно не їздили.

Внесемо трохи роз'яснень в ситуацію. 

  1. Окрім списань за поїздки останніх днів, здійснюються списання за поїздки, що могли бути здійснені впродовж останніх кількох місяців.
  2. Це не повторні списання за одні й ті ж поїздки, а запити на списання коштів, за поїздки, які не були оплачені раніше.

Чому так відбувається?
Вчора було здійснено вивантаження транзакцій з кількох валідаторів тролейбусів, що з певних причин не вивантажувались вчасно і накопичували інформацію.

Після їх вивантаження система списань “побачила” ці оплати за поїздки і почала надсилати запити на списання коштів.

На жаль, таке інколи трапляється. Не варто панікувати, всі транзакції реєструються у кількох системах, отримувач коштів відомий і публічний, тому ніхто не краде з вашого рахунку гроші.

Як це перевірити?
На жаль, підтримка оператора еквитка не може опрацювати шквал звернень одночасно, тому заповніть форму-звернення, за посиланням http://bit.ly/2w0slAu, і працівники комунального підприємства обов'язково опрацюють її.

Маєте додаткові запитання? Пишіть у Viber або Telegram за номером: 073 333 15 80

Чого не варто робити?

Не потрібно блокувати свою банківську картку чи обнуляти залишок коштів на ній, бо в такому разі запити системи на списання по одній і тій же поїздці будуть повторюватись до того часу поки вони не завершаться успішно.

Якщо ж при запиті не відбулося успішного списання коштів, то банківська картка буде заблокована для оплат в транспорті. 

Не варто повторно використовувати таку картку для оплати проїзду допоки у вас не буде достатнього доступного залишку для списання боргу.