• Правила експлуатації карт

    Правила експлуатації карт

  • 1

Кошти повертаються до своїх власників!

Доброго дня! Маємо гарну новину!

Всі "Сумнівні транзакції" через які були помилкові зняття з банківських карток в період з 13.03.2020 р. по 14.03.2020 р. за проїзд в громадському транспорті були виявлені та направлені в банк для повернення.

Починаючи з 24 березня 2020 року ми можемо спостерігати успішне повернення коштів на банківські картки. 

Згідно банківських процесів, ця процедура повернення має назву “reversal”, і фактично означає, що ці операції повернуться до того стану, в якому вони були до проведення сумнівної транзакції. Тому, на жаль, СМС чи повідомлення на вайбер  Ви не отримаєте. Але в умовах діючого карантину є рішення, яке буде дуже зручним - це робота з банківськими додатками, де можливо зробити виписку.

У кожного банку свій спосіб відображення такого роду повернення коштів (“reversal”) наприклад:

  • В Ощад 24 в операції вказується призначення Reversal.
  • Монобанк у виписці відображає “Скасування, та поповнення”.
  • В виписці Банк Форвард відображається дата повернення, призначення та сума.
  • УкрСиббанк у виписці відображає “Відміна придбання товарів/послуг...”, і вказує суму.

Нагадуємо, що починаючи з 17.03.2020 р. система працює в штатному режимі. Всі операції проходять коректно та жодної сумнівної транзакції в системі не виявлено (моніторинг коректності роботи системи проводиться кожної доби).

Дуже ВАЖЛИВО!

В зв'язку з тим, що СМС чи повідомлення на вайбер  про повернення “reversal” коштів люди не отримають, то ДУЖЕ ВАЖЛИВО кожному хто очікує та впевнений в наявності помилкових/сумнівних списань, ретельно перевірити рух коштів по власній картці за допомогою банківських виписок (по Приватбанку перевіряйте как в виписці по старому дизайну, так і по новому дизайну).